Vroeger stuurde ik af en toe een nieuwsbrief naar mijn mailinglijst, maar het leverde me geen klanten op. Ik vroeg me af wat ik verkeerd deed, want de e-mails waren toch leuk om te lezen?
Na het versturen van meer dan 20.000 e-mails, heb ik gemerkt dat alleen het versturen van nieuwsbrieven niet meer werkt.
Mensen ontvangen tientallen mails per dag en zitten niet te wachten op nieuwtjes van jouw bedrijf.
Je hebte-mails nodig die verbinden én verkopen, waarbij je de juiste boodschap op het juiste moment naar de juiste persoon verstuurt.
Mensen worden steeds kritischer, dus het is belangrijk dat je weet hoe je e-mails verstuurt die interessant en relevant zijn om te lezen.
En dat bereik je alleen door de 3 componenten van een winstgevende e-mailmarketing strategie te implementeren, waarbij de e-mails nog steeds persoonlijk aanvoelen.
Ben je benieuwd welke 3 componenten dit zijn?
Doe dan mee met deze gratis masterclass.
Ik deel mijn bewezen Email Secrets methode met je die ik al 7+ jaar toepas om consistent klanten uit mijn mailinglijst te halen.
Deze methode heeft al honderdduizenden euro’s omzet opgeleverd.
Let op: dit is geen masterclass met een lange verkooppitch en heel weinig waarde. Ik geef letterlijk al mijn geheimen weg over het bouwen van een winstgevende mailinglijst. De waarde van deze masterclass is enorm en deze informatie vind je nergens anders gratis.