Vroeger werkte het best goed om “standaard” nieuwsbrieven te versturen, maar tegenwoordig helaas niet meer. We worden overspoeld met e-mails en we worden daarom steeds kritischer.
We willen alleen e-mails ontvangen die relevant en gepersonaliseerd zijn.
Een goede manier om ervoor te zorgen dat jouw e-mails aansluiten bij de behoefte van je doelgroep, is door automatische e-mails te versturen.
En dan heb ik het niet over die spammerige en irritante e-mails, maar waardevolle e-mails waarmee je een relatie opbouwt.
Het is belangrijk dat potentiële klanten jou leren kennen, leuk vinden en vertrouwen.
Dan wordt de kans groter dat ze overgaan tot aankoop.
Door het versturen van persoonlijke en waardevolle e-mails zal jouw mailinglijst veel meer klanten opleveren.
Om je op weg te helpen, kun je meedoen met de gratis online masterclass.
Tijdens deze masterclass ontdek je wat de geheimen zijn van een money-making mailinglijst die consistent klanten oplevert, zonder te spammen.
Ik deel al mijn bewezen strategieën met je gebaseerd op 7+ jaar praktijkervaring en honderdduizenden euro’s omzet via e-mail. Deze strategieën deel ik nergens anders.
Dit is niet zomaar een gratis masterclass. Je ontdekt niet alleen WAT wel en niet werkt, maar ook HOE je de kennis implementeert. Ik deel mijn scherm met je en laat je precies zien hoe je een winstgevende mailinglijst bouwt.