Yes, je gids is onderweg naar je inbox! 🎉
Je bent nu helemaal klaar om je mailinglijst te laten groeien, supergoed bezig.
Maar… leads verzamelen is stap één.
Want stel je voor…
Je hebt straks een hoop leads op je mailinglijst staan.
Maar hoe zorg je ervoor dat je leads straks ook écht je mails gaan openen?
Want als ze je mails niet lezen, dan heeft het ook geen zin om je mailinglijst te laten groeien.
Al die tijd en energie die je erin hebt gestoken, is dan voor niets geweest.
Dat zou enorm balen zijn, toch?
Laten we er samen voor zorgen dat jouw mails opvallen in de inbox, zodat ze ook gelezen worden én klanten opleveren.
Hoe goed jouw e-mail wordt geopend, is voor een groot deel afhankelijk van je onderwerpregel.
Oftewel: de titel van je e-mail die je als eerste in de inbox ziet.
Binnen 2 seconden bepaalt iemand aan de hand van de onderwerpregel of de e-mail interessant is.
Tegenwoordig ontvangen we zoveel e-mails waardoor we alleen de interessante e-mails openen.
Alleen een wijziging in de onderwerpregel kan zorgen voor een verdubbeling van je open rate.
Daarom heb ik de training Onweerstaanbare Onderwerpregels gemaakt waarin je leert hoe je jouw open rate verdubbelt door het schrijven van mega krachtige onderwerpregels.
Je krijgt zelfs kant-en-klare prompts voor ChatGPT zodat het schrijven van onderwerpregels nog makkelijker wordt.
Wat maakt een onderwerpregel onweerstaanbaar? Welke psychologische triggers werken het beste? En hoe verwerk je dit slim in je onderwerpregel? Principe #4 in deze les wordt nog veel te weinig toegepast.
In deze les ontdek je bewezen tips & tricks om op te vallen in de inbox, zodat niemand meer om je heen kan. Vooral geheim #3 is super slim om toe te passen, dit doet nog bijna niemand!
In deze les ontdek je hoe je erachter komt welke onderwerpregels het beste voor jou werken. Hoe kun je meerdere varianten van een onderwerpregel tegen elkaar testen? En hoe kun je dit instellen in e-mailmarketing software?
Hoe schrijf je krachtige onderwerpregels met AI, zonder te klinken als een robot? Wat zijn de absolute do’s en don’ts? En hoe zet je ChatGPT slim in? Dat leer je in deze video.
In deze les ontdek je hoe je voorkomt dat je mails in de spam map belanden. Welke woorden kun je beter niet gebruiken in de onderwerpregel? Hoe voorkom je dat je e-mails als clickbait worden gezien?
Ontvang mijn swipefile met al mijn 50+ bewezen onderwerpregels die ervoor zorgen dat jouw open rates verdubbelen.
Ik heb voor ieder type onderwerpregel een super krachtige prompt geschreven die je kunt kopiëren en plakken in ChatGPT om onweerstaanbare onderwerpregels te schrijven. Hiermee bespaar je superveel tijd en worden jouw onderwerpregels 10x beter. Dit is goud waard!
Je krijgt nu tijdelijk toegang tot de training én bonussen voor slechts € 15.
Een echte no-brainer!
Hi, ik ben Rachelle Blok – eigenaar van MailTribe.
Ik ben sinds 2016 e-mailmarketing expert en ik heb al duizenden ondernemers geholpen om meer klanten uit hun mailinglijst te halen.
Ik geloof dat een mailinglijst meer verbinding, vertrouwen én verkopen oplevert als je het op de juiste manier inzet.
Helaas wordt e-mailmarketing vaak verkeerd toegepast. Zo wordt er niet goed nagedacht over het schrijven van onweerstaanbare onderwerpregels, waardoor de meeste mails niet eens geopend worden.
Dat is zonde!
Ik help je graag met het verbeteren van je e-mail titels zodat je mails veel beter worden geopend en je ook meer klanten uit je mailinglijst haalt!
Je hoeft geen copywriter te zijn of uren te besteden aan onderwerpregels. Deze korte training is de snelste manier om mails te schrijven die wél geopend worden en je open rates te verhogen.
Na aankoop krijg je direct toegang – bekijk de actiegerichte training op je eigen tempo.
De totale kijktijd is 40 minuten, dus in één avondje kun je de hele training volgen.
Jazeker! Je kunt dit toepassen op alle mails die je verstuurt en het maakt daarbij niet uit hoe groot je mailinglijst is.
Je houdt minstens 2 jaar toegang tot de training, dus je kunt ook later alles bekijken.
Je hebt alleen een mailinglijst nodig (maakt niet uit welk systeem je gebruikt). Je kunt de onderwerpregels toepassen op al je mails zodat deze veel beter worden geopend.
Heb je deze training gekocht en vind je het niks? Dan krijg je binnen 14 dagen zonder gedoe je geld terug.