CRM Systeem
Combineer marketing & sales in één systeem

Hoe werkt het CRM systeem?
In het CRM gedeelte kun je je verkoopproces in kaart brengen. Zo kun je zien welke acties er nog ondernomen moeten worden voor bepaalde contacten.
Je kunt verschillende fases maken, bijvoorbeeld:
- contact opnemen
- kennismaking inplannen
- offerte sturen
- wachten op akkoord
Je kunt contacten in een bepaalde fase plaatsen en verplaatsen. Ook kun je allerlei informatie vastleggen over de deals, zoals het bedrag en de bijbehorende taken.
Het sales team kan in één overzicht zien welke openstaande deals opgevolgd moeten worden.
Automatiseer je sales proces
Door het CRM systeem & automatiseringen te combineren, kun je je complete sales proces automatiseren. Zo bespaar je een hoop tijd en hoef je de deals alleen nog binnen te halen.
Mogelijkheden:
- herinnering ontvangen van sales taken
- een deal doorschuiven naar de volgende fase in de pipeline
- een deal automatisch toekennen aan een medewerker
- de deal waarde updaten
- sales notities toevoegen

