Laat een gepersonaliseerde boodschap zien in je nieuwsbrieven, zodat meer mensen je e-mail lezen.
Gebruik de uitgebreide segmentatie mogelijkheden om nieuwsbrieven te versturen naar de juiste contacten. Verstuur verschillende content naar verschillende segmenten.
Gebruik alle contact informatie die je hebt om je nieuwsbrieven te personaliseren. Daardoor voelen je emails veel persoonlijker aan.
Maak gebruik van kant-en-klare e-mail templates en een handige drag & drop editor. Je hebt geen technische kennis nodig om een nieuwsbrief te kunnen maken. In een paar klikken ben je klaar. Alle e-mail templates worden goed weergegeven op mobiel.
Met conditionele content kun je de inhoud van een e-mail aanpassen per contact. Zo kun je een tekstblok wel of niet tonen op basis van een bepaalde voorwaarde.
Stel dat je een e-book in je e-mail wilt promoten. Dit tekstblok kun je dan verbergen voor degenen die het e-book al hebben gedownload.
Op die manier kun je gepersonaliseerde e-mails maken en ontstaat er minder irritatie bij je contacten. Je stuurt dan alleen relevante content.
Je kunt veel verschillende voorwaarden gebruiken om te bepalen of je wel of niet de content toont.
Bijvoorbeeld:
Zie in één oogopslag welke nieuwsbrieven goed hebben gepresteerd. Bekijk de uitgebreide statistieken en verbeter je nieuwsbrieven.
Maak gebruik van A/B testen zodat je e-mails nog beter worden geopend en geklikt.
Met splittesten kun je verschillende varianten van je nieuwsbrief tegen elkaar testen. Zo zie je precies welke variant beter werkt.
Bij het maken van een campagne kun je de volgende onderdelen splittesten:
Daarbij kun je zelf bepalen welk percentage van de contacten een bepaalde variant ontvangt.
Door gebruik te maken van een splittest kun je je nieuwsbrief optimaliseren en kies je de best werkende variant.
De winnende versie kun je bepalen op basis van welke variant het beste is geopend of waarop het meeste is geklikt.
Maak je nieuwsbrieven persoonlijker door contact informatie in je nieuwsbrieven te verwerken.
Deze gegevens kun je bijvoorbeeld gebruiken: