fbpx

Nederlandse e-mailmarketing software met persoonlijke support

Wat is lead scoring?

Wat is lead scoring?

Lead scoring is een geavanceerde marketing functionaliteit die je kunt gebruiken in een e-mailmarketingsysteem. Met lead scoring kun je een puntensysteem implementeren. Hoe meer punten een lead (potentiële klant) heeft, hoe warmer de lead en hoe groter de kans is dat de lead klaar is om te kopen. Waarom heb je lead scoring nodig? Wanneer je […]

Social media vs. e-mailmarketing: wat is beter?

Social media vs e-mailmarketing

Wat is beter: social media marketing of e-mailmarketing? Of kun je het beter combineren? Lees dit artikel. Optinmonster heeft een onderzoek uitgevoerd voor de periode 2016 – 2019. In dat onderzoek zijn een aantal interessante statistieken naar voren gekomen.  In het onderzoek worden e-mail, Facebook en Twitter met elkaar vergeleken. In onderstaande afbeelding zie je […]

6 tips: zo schrijf je een goede nieuwsbrief

zo schrijf je een goede nieuwsbrief

Wil je regelmatig een nieuwsbrief sturen naar je mailinglijst? Maar vind je het lastig om te bedenken waar je nu weer over moet schrijven? Of weet je niet hoe je een goede nieuwsbrief schrijft waarbij je ontvangers daadwerkelijk actie gaan ondernemen?  Ik deel 6 tips zodat je meer resultaat uit je nieuwsbrieven haalt.  Eigenlijk heb […]

Wat is marketing automation?

Wat is marketing automation

Marketing automation is een goede manier om op de automatische piloot van koude websitebezoekers fans te maken. Dit doe je door gepersonaliseerde en relevante content te sturen. Hoewel het lastig kan zijn om een goede marketing automation machine in te richten, gaat het je wel veel opleveren.  Je zet je machine één keer neer en […]

Het stappenplan voor een grotere mailinglijst

Het stappenplan voor een grotere mailinglijst

Ik hoor regelmatig van ondernemers dat ze een grotere mailinglijst willen. Dat is begrijpelijk, maar toch wil ik een kanttekening maken. Stel jezelf eens de vraag: waarom wil je een grotere mailinglijst?  Groot betekent namelijk niet altijd beter. Het gaat om de kwaliteit van je mailinglijst, niet om de kwantiteit.  Als je op dit moment nog geen […]

3 marketing automation voorbeelden

3 manieren voor marketing automation

Marketing automation is een goede manier om op de automatische piloot van websitebezoekers klanten te maken. Dit doe je door gepersonaliseerde en relevante content te sturen. Bekijk de video hieronder of lees het artikel voor 3  marketing automation voorbeelden. Marketing Automation Voorbeeld 1: Ontdek je fans Hoe waardevol zou het zijn als je precies weet […]

6 inzichten van Dotcom Secrets

6 inzichten Dotcom Secrets Russell Brunson

Het boek  van Russell Brunson is een enorm populair boek. Er zijn inmiddels al meer dan 90.000 exemplaren verkocht. Wat is Dotcom Secrets?Op de website wordt de volgende omschrijving gebruikt: It is NOT just another “how to” book on Internet Marketing. It is NOT about getting more traffic to your website – yet these secrets will help you to get […]

6 tips om de open rate van je e-mails te verhogen

Open rate e-mails verhogen

Je stuurt een e-mail naar je mailinglijst.. en dan zie je dat maar 20% je e-mail heeft geopend. Geen geweldige open rate.. Hoe kan dat toch? En belangrijker.. wat kun je verbeteren om ervoor te zorgen dat je e-mails beter worden geopend? Wat is een open rate? Laten we beginnen bij het begin. De open […]

Wat doe je met inactieve contacten op je mailinglijst?

Mailinglijst opschonen - Inactieve contacten - Leer E-mailmarketing

Worden jouw e-mails slecht geopend? Dan is de kans groot dat er veel inactieve contacten op je mailinglijst staan. Wat kun je doen met inactieve contacten? Bekijk de video. https://www.youtube.com/watch?v=vhtpb6Z3j4I De deliverability van je e-mails wordt onder andere bepaald door de kwaliteit van je contacten op je mailinglijst. Des te meer mensen je e-mails openen en […]

In 7 stappen meer inschrijvingen op je mailinglijst

7 tips voor meer inschrijvingen op je mailinglijst - Leer E-mailmarketing

Je begrijpt dat een mailinglijst belangrijk is voor je bedrijf. Het is een “asset” die je keer op keer weer kunt inzetten. Om waardevolle inzichten te delen, nieuwe producten te lanceren en een relatie op te bouwen met je doelgroep. Je hebt al van alles geprobeerd om meer inschrijvingen te krijgen op je mailinglijst. Je […]

MailTribe draait op SYS Platform SYS Platform - Platform voor Coaches & Opleiders