fbpx

Nederlandse e-mailmarketing software met persoonlijke support

De Wet AVG is juist goed voor e-mailmarketing

De wet AVG is juist goed voor e-mailmarketing - Leer E-mailmarketing

Help, de wet AVG komt eraan! Er is de laatste tijd veel paniek over de nieuwe wetgeving AVG die op 25 mei 2018 van kracht gaat. Zo gaan er allerlei geruchten rond, bijvoorbeeld: “je mag geen mailinglijst meer hebben” “dubbele opt-in wordt verplicht” Beide stellingen zijn onjuist. Maar wat verandert er dan wel? In dit […]

Wat is een sales funnel?

Wat is een sales funnel - Leer E-mailmarketing

Tegenwoordig hoor je het woord “sales funnel” of “funnel” overal.. Maar wat is het nu precies en hoe zou jij een funnel kunnen inzetten voor jouw bedrijf? De letterlijke vertaling van een funnel is een “trechter”. Een trechter verloopt van breed naar smal.In de online marketing wereld kun je een funnel zien als de weg […]

Hoe kun je een e-mailadres whitelisten?

E-mailadres whitelisten

Tegenwoordig is er met de komst van strenge spamfilters een grote kans dat de e-mails die je verstuurt in de Spam folder van de ontvanger belanden. Je wilt natuurlijk dat je e-mails in de inbox terecht komen. Zelf kun je een aantal maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat de e-mails in de inbox komen, maar […]

18 tips om je mailinglijst te laten groeien

Veel ondernemers halen het grootste deel van hun omzet uit een mailinglijst van ‘slechts’ een paar duizend e-mailadressen. E-mailmarketing is namelijk nog steeds de meest effectieve manier om leads te verzamelen en verkopen te stimuleren. In dit artikel ontdek je 18 praktische tips om je mailinglijst laten groeien en een loyale community rond je merk […]

Interview: storytelling inzetten voor e-mailmarketing

Interview storytelling voor e-mailmarketing - Leer E-mailmarketing

https://vimeo.com/298740135 Storytelling.. een begrip die je tegenwoordig erg vaak hoort. Maar wat is storytelling nu precies en hoe kun jij dit inzetten? Op dit moment gebruikt bijna niemand storytelling binnen e-mailmarketing. Daarom is dit voor jou een goede kans om dit wel in te gaan zetten! Storytelling heeft een resultaat op de lange termijn.. je zorgt namelijk voor betrokkenheid en verbinding met jouw bedrijf. […]

Interview: vragenlijsten inzetten voor e-mailmarketing

Interview vragenlijsten inzetten voor e-mailmarketing - Leer E-mailmarketing

Een strategie die nog bijna niemand toepast en die zoveel resultaat kan opleveren.. ..wist je dat je door het inzetten van vragenlijsten veel gerichtere mails kunt gaan sturen? En dat je daardoor ook flink je omzet kunt verhogen omdat je mails stuurt waar mensen echt op zitten te wachten?! In het interview met vragenlijst expert Klaartje hebben […]

E-mailmarketing inzetten voor een restaurant

E-mailmarketing voor een restaurant - Leer E-mailmarketing

Hoe kun je e-mailmarketing met ActiveCampaign inzetten voor een restaurant? Otto Müller vertelt in het interview hoe hij dit heeft gedaan.Het resultaat: het restaurant krijgt veel meer reserveringen. https://vimeo.com/298740311

ActiveCampaign in het Nederlands

ActiveCampaign in het Nederlands - Leer E-mailmarketing

ActiveCampaign is het e-mailmarketing systeem van dit moment… wist je dat iemand gemiddeld 7 contactmomenten nodig heeft voordat diegene iets bij je koopt? Met ActiveCampaign wordt dat een stuk makkelijker omdat je geautomatiseerd mailtjes kunt versturen.. ActiveCampaign is een Amerikaans bedrijf en dat betekent dat de support in het Engels is. Maar als je je […]

9 tips voor onderwerpregels die wél geopend worden

goede onderwerpregels schrijven

Je steekt tijd in je mails. Je geeft waarde. Je schrijft met zorg.Maar… je open ratio blijft tegenvallen. Zucht. Frustrerend, toch? Het is een veelvoorkomend probleem: geweldige e-mails die simpelweg niet gelezen worden, omdat de onderwerpregel niet triggert. En dat is zonde. Want de onderwerpregel is je eerste kans – en soms je enige – […]

De status van je contacten bijhouden

De status van je contacten bijhouden - Leer E-mailmarketing

Wanneer je je e-maillijst aan het opbouwen bent, is het belangrijk om te weten welke contacten echt (nog) geïnteresseerd zijn in jouw producten of diensten.  In MailTribe kun je geheel automatisch de status van je contacten bijhouden. Zo wil je bijvoorbeeld weten welke contacten jouw e-mails openen en welke niet.  Voor het bijhouden van de […]

MailTribe draait op SYS Platform SYS Platform - Website platform voor ambitieuze ondernemers